ABD / Washington ( 21. gün "Trump NükleerTehdidi" )



Washington'a geldiğim de beyaz sarayı bulmam zor olmadı. Önce etrafın da keşif turları yaptıktan sonra bahçe duvarından atlayarak beyaz saraya girmeyi başardım. FBI ve CİA'lara fark ettirmeden arka kapılarının birinden girerek Trump'ın odasına doğru gittim. Odasında sandalyeyi ters çevirmiş oturuyordu. Pencereden dışarıyı seyrettiğini düşündüm ama sonra sesi duyuldu kaba bir şekilde "ne istiyorsun evlat" dedi. Ayağını denk al Eyy Trump efendi dedim. Orta Doğuya eziyet ettiğin yetmiyor ABD vatandaşlarına da zulüm etmeye başlamışsın kendine gel. Orta Doğu bir bataklık evlat ben kurutmaya çalışıyorum diye küstahça cevap verdi." Ben yapmasam o ayıya binen Rus başkan yapacak." Putin'den bahsediyordu. Teşkilat mı oldunuz başımıza deyip biraz sert çıktım " Parmağını Türkiye den çek o fötöcü piçi de ver bize dedim" iyice sinirlendi evime Nükleer atma tehdit'i etti. O sırada Kuzey kore başkanı kim Jong-un arayarak beni buradan aldırtmasını söyledim. Kim jong-un ABD 'yi nükleer ile sarayını dümdüz ederim diyerek beni oradan çıakrdı. Şimdi Kuzey Korey'e geçiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder