Fransa/PARİS (3.gün gece ”aleyna tilki” )


Paris'te son gecem , erasmus partisine geldim. Partide ki tek Türk olmamdan dolayı epey misafir perver davrandılar eee yedi düvele hükümdar olmuş bir gecede yıkılan Osmanlı'nın torunlarıyız tabi misafir perver davranacaklar. Hatta şu fotoğrafta yanımda duran ev sahipliği yapan iki sarı piç , jest olsun diye Aleyna Tilkiden sen olsan bari şarkısını açıp beni pistin ortasına attı biraz oynadım tabi ayıp olmasın diye ama sinirlendim tabi bu duruma Türkiye’nin Aleyna dan ibaret olmadığını anlatmaya başladım FazılSay’dan Nazım dan birazda CanYücel’den , CemalSüreya’dan bahsettim , şaşırdılar tabi bu duruma ilk fırsatta #Türkiye ye geleceklerini söylediler  umarım geldiklerinde başlarına bir şey gelmez. Şimdi ortam clup müziğinden jazz müziğe geçti şarap içip sanattan edebiyattan konuşuyoruz Yarın sabah rotamı Almanya’ya Berlin’e çeviriyorum sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder