Fransa/PARİS (4.gün”Fransa Cumhurbaşkanı”)


İki gün önceki erasmus partisinde #gece alkolün etkisiyle edebiyattan sonra biraz siyasetten konuşurken Fransa hükümetine sallamaya başlayınca ortalık biraz karıştı. Sonradan anladım ki ev sahibi sarı piçlerden biri Fransa #Cumhurbaşkanı Macron'un yeğeniymiş benle başa çıkamayınca beni dayısına şikayet etti kendimi bir anda Fransız istihbaratçılarının arasında direnirken buldum alahtan #Türkiye'den tecrübeliyiz slogan falan atıp "Haniiiii #Avrupa Birliğii işkence kalkmıştı" diye bağırınca önce bir afalladılar sonra sakin bir şekilde Macron'un yanına götürdüler. Macron da yeğeninin piçlikleri ile uğraşmaktan muzdarip dert yanmaya başladı sonra konu döndü dolaştı bizim Recep'e  geldi kızdırmış Macron'u yok efendim Eiffel'i yıkalım  avm yapalım yol yapalım kafasını şişirmiş dedim aman ha sakın  dinleme onu Fransa parkları ile bahçeleri ile güzel öyle sohbet muhabbet benim program uzadı adam ne dertliymiş daha çok anlatacak şey var ama sonra törörö deyip memlekete almayacaklar hani işime de gelir ama neyse ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder