Almanya/BERLİN (5.gün "Bir çuval küp şeker" )


Dün ki isyan girişiminden sonra tam Alman hükümeti düşecekken son dakika Merkel'in gelip  bir çuval küp şeker dağıtacağını söylemesinden sonra isyan durdu ve şeker dağıtılan kamyonun yanında küçük bir izdiham yaşandı. Merkel olayların çıkışında ki rolümden ötürü beni çağırdı. Görüşmemiz sırasında şekere ne gerek vardı sayın başkan , çay kaşığı dağıtsanız biz vazgeçerdik demem onu güldürmüşe benziyor. Şeker fabrikalarının satılacağını duymuş ki böyle bir girişimde bulunup ya bize verseniz şu fabrikaları falan dedi. Yok dedim beni karıştırma o işe receple halledin ben zaten çayı şekersiz içiyorum beni ilgilendirmiyor o konu diyerek  Bellevue Sarayından ayrıldım. Şimdi Almanyayı gezme işi de yalan oldu nazici piçler kafaya takmışlar bulduğumuz yerde indireceğiz diye onlara görünmeden sessizce belçikaya geçiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder