Belçika/BRÜKSEL (6.gün "Zaman Makinesi" )



#Atomium, #Brüksel’de bulunan şehrin sembollerinden olan ikonik bir yapıymış. 1958 yılında #Dünya Fuarı için inşa edilen yapı Andre Waterkey tarafından tasarlanmış. Bir #demir kristalinin 165 milyar kez büyütülmüş halinin tasvir edildiği bu şekil tüm dünyadaki en modern eserler arasında bulunmaktadır ve Brüksel gezilecek yerler listesinde ilk sıralarda yer almaktadır.
Ben Atomium'un basit bir yapı olmadığını düşünüyorum bir #zaman makinesi olabilir diye düşünüyorum eğer çalıştırmayı başara bilirsem zamanda kısa bir yolculuk yapmak istiyorum araştırmalarıma devam ediyorum, şimdi eminim bu kesinlikle bir zaman makinesi az önce biri tuvaletteyken güçlü bir osuruk sesinden sonra kayboldu bir daha çıkmadı, zamanı bükmüş olabilir. Sanırım nasıl çalıştığını öğrendim şimdi kuru fasulye yemeye gidiyorum..

#photoshop #photo #popart

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder