Fransa/PARİS (2.gün "Çekirdek Kola")



Dün gece Facebookdan #interrail grubuna “Paris’te olan varmı ?” diyerek attığım posttan sonra Fransa da  erasmus yapmakta olan 3 arkadaşla tanıştım ertesi gün için sözleştik Paris’te tek bildiğim yer Eiffel kulesi olduğu için direğin altında buluşalım dedim çimlerde oturur muhabbet ederiz belki şarap ikram ederler diye düşünürken arkadaşlardan biri çantasından çekirdek çıkardı Türkiye’den gelirken yanına stok yapıp çekirdek getirmiş izmirliymiş bir ara çekirdeğe çiğdem deriz muhabbeti döndü neyse tepkisiz kaldım bu duruma çünkü gruplarında güzel bir kız vardı hoşlanmıştım nasıl flört edebilirim diye düşünürken kız size bir sürprizim var dedi çantasını karıştırmaya başladı ve kola çıkardı markası da "Le Kola" nereden buldun dedim , Fransa ya bim mi açılmış. -yok dedi Türkiye den gelirken yanıma bir koli almıştım -vizyonsuza bak dedim nelerle uğraşıyor(tabi içimden) , gözümden tüm güzelliği kaybolmuştu müsaade isteyip yanlarından ayrıldım Paris’i tek başıma dolaşmaya karar verdim yanlarından ayrılmadan bu fotoğrafı çekilmek istedim sanırım Paris’in en vizyonsuz fotoğrafı oldu.. (Tadım çekirdek-ben-lecola ve eiffel)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder