Hogwarts / Büyücülük Meslek Lisesi (8.gün "Harry Potter " )




#Zaman makinesinin acizliğine uğrayıp garip bir yere daha geldim. #Hogwarts Büyücülük Meslek Lisesi tam oralarda dolaşırken üç tane bebe yanıma geldi koşa koşa "abi yardım et nolur " diye yalvarmaya başladılar. İsminiz ne sizin gençler dedim #Harry #Hermione ve #Ron  diye cevap verdiler. Tam gençlerin sorununu dinlerken burunsuz kel adam çıkıp bağırmaya başladı. Dur hele dedim hoca ne bağırıyon çocuklara bıraksam dövecek. Harry arkamdan fısır fısır abi ben büyüyle bayıltayım onu dedi iyi dedim elini çabuk tut fazla tutamam , bir iki kere sopasını salladı ama bir şey olmuyor. Burunsuz kel adam elimden kaçtı tam çocukların üzerine saldıracak en iyisi eski yöntem dedim bu işler büyüyle falan olmaz çıkardım haydarı kel adamı dövdüm çocukları kurtardım. Şimdi Harry sana bir can borçluyuz diyor boşver dedim canı falan beni dünyaya gönder bu işlerden anlayan hocası varmış #Dumbledore şimdi onun yanına gidiyoruz..

#photoshop #photo #popart #blog #blogyazısı #kitap #hikaye #öykü #masal #photoshophikayesi #art #illustration #drawing #draw #yesimmutlucom #picture #artist #sketch #sketchbook #paper #pen #pencil #artsy #instaart #beautiful #instagood #gallery #masterpiece #creative #photooftheday #instaartist #graphic #graphics #artoftheday

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder