İspanya/PAMPLONA (9.gün "Boğadan Kaçma Challenge " )



Yaşlı bunak Dumbledore beni İspanyanın, Pamplona şehrinde boğa festivalinin ortasına yolladı. Bir anda koşmaya başladım çünkü herkes koşuyordu bir ara yere düştüm üstüm başım toz toprak kenara çekildim üstümü temizliyorum bir de baktım bizim youtuberlar da orada Enes,Orkun ve Ruhi abi dediler üstün başın toz toprak sana bir gömlek verelim tamam dedim giydim, farkında değilim unutmuşum boğaların kırmızı renk'i sevmediğini bu çakallar da boğadan kaçma challenge videosu çekiyorlarmış attılar beni yolun ortasına neyse ki lunaparkta ki boğalardan tecrübeliyiz ani bir refleksle boğanın üstüne atladım herkes çok şaşırdı İspanyollar matodor ahmet diyorlar. Bizim youtuberlarıda kaybettim video atarlarsa telif atacağım böyle saçmalık olmaz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder