İspanya/MADRİD (11.gün"Fuhuş Bataklığı ")



Madrid'in gece hayatı hızlı dediler bende Offıce Club'ın oraya gittim böyle rezillik olmaz tam bir fuhuş bataklığı her yerde sex işçisi kadınlar ve onları çalıştıran pezevenkler var. Cervantes görse utanırdı diyerek mekanın önünde sessizce bir köşeye oturup İspanyol üstadın ünlü eserlerinden Don Kişot'u okuyorum. Kitapta  yazdıkları ile üstad Cervantes her şeyi açıklamış üstüne söz söylemek olmaz. 

"İnsanların bir kısmı şerefli idealler peşinde ömür tüketirken, diğer büyük kısmı köleliği,dalkavukluğu, başkalarını aldatarak mal biriktirmeyi tercih ederler. Çok azı da gerçek din yolundan giderler!...Bana gelince, öyle inanıyorum ki şerefli bir meslek seçmiş bulunuyorum. Nerede kötülük görsem kılıcımla ezeceğim. Hiç karşılık beklemeden mazlumların imdadına koşacağım ve koşuyorum da.. Siz ne derseniz deyin; şövalye doğdum, şövalye öleceğim!..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder