İspanya/MADRİD (10.gün " C.Ronaldo Antalyaspor da " )




Madrid’in en büyük ve en ünlü meydanı olan Mayor meydanında dolaşırken Real Madrid de forma giyen futbolcularla karşılaştım. İspanyada futbol oynamaktan çok mutsuz olduğunu söyleyen C.Ronaldo ya Antalyadan bahsettim anlattıklarımı duyunca hemen transfer olmak istediğini söyledi hemen TFF başkanı Yıldırım Demiröreni arayarak durumu anlattım, Antalyaspor yönetimine ileteceğini söyleyince Ronaldo bu duruma çok sevindi ve meydanda koşturmaya başladı. Benzema'da Türkiye'de futbol oynamak istediğini ama Ronaldo ile aynı formayı giymeyeceğini söyledikten sonra Türkiye haritasını çıkardım koydum önüne hangi şehirde oynamak istersin diye sorunca vizyonsuz koskoca haritada Konyayı gösterdi dedim olmaz orası seni Adanaya gönderelim biraz serseri bir karaktersin orada oynarsın sen dedim Bale da heveslenip bende geleyim dedi ama sen bir dur dedim önce şu çocukların işini halledeyim öyle deyince Bale bana kızdı ve küsüp gitti ne tripli adammış arkadaşları pas atmayınca onlara da böyle yapıyormuş küsüp maçtan çıkıyormuş değişik bir adam neyse öyle sohbet muhabbet bu günde bitti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder